Kup bilet on-line

Informacje « powrót

Zamówienia publiczne i ogłoszenia / Archiwum Przetargi powyżej 30 000 Euro

PRZETARG - Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku w roku 2016

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.zoo.plock.pl


Płock: Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku w roku 2016
Numer ogłoszenia: 101243 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ogród Zoologiczny, ul. Norbertańska 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3660512, 3660524, faks 024 3660513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Płocku w roku 2016 obejmuje sukcesywną dostawę oleju napędowego grzewczego (CPV:09135100-5) w łącznej planowanej ilości 62 m3 (62 000 litrów) odpowiadającego warunkom technicznym Polskiej Normy PN-C-96024:2011 o następujących parametrach i wartościach: a) gęstość w temp. 150 C, maksymalna - (860) kg/m3; b) wartość opałowa, minimalna - (42,6) MJ/Kg; c) temperatura zapłonu, minimalna - (56) 0C; d) lepkość kinematyczna w 200C, maksymalna - (6,00) mm2/s; e) temperatura płynięcia, maksymalna - (- 20) 0C; f) zawartość siarki, maksymalna - (0,10) % m/m; g) zawartość wody, maksymalna - (200) mg/kg; 2. Realizacja dostawy musi nastąpić w terminie określonym w ofercie (tj. 1 dzień, 2 dni, 3 dni, 4 dni, 5 dni, lub 6 dni) od chwili zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie lub za pomocą faksu w miejscu i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego w godz. 7:00 - 15:00. Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert, za które wykonawca otrzyma punkty w momencie oceny ofert. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji dostawy zostaną naliczone kary umowne przewidziane w umowie zawartej z wykonawcą. 3. Termin wykonania zamówienia od dnia 01.09.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. 4. Wykonawca dostarcza olej napędowy grzewczy własnym transportem i na własny koszt każdorazowo ze świadectwem jakości oleju wydanym przez producenta (dopuszcza się kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5. Ze względu na wąski dojazd do kotłowni użyte mogą być tylko cysterny o pojemności do 6000 litrów z legalizowanymi przepływomierzami.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi Urzędu Regulacji Energetyki
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 zadanie polegające na dostawie oleju napędowego grzewczego o wartości nie niższej niż 150 000,00 złotych brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). W zakresie dostaw nadal wykonywanych Wykonawca musi wykazać, iż na dzień składania ofert Wykonawca wykonał ww. dostawę o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 13/. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 6 do SIWZ /Tylko w przypadku jeżeli dotyczy/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: a) wynagrodzenia brutto, w przypadku prawnej zmiany wysokości podatku VAT, b) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia: - działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane przez Wykonawcę, - klęski żywiołowej (jak np. huragany, powodzie, trzęsienie ziemi) lub innych zdarzeń (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje obiektów Zamawiającego przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.plock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny - Jednostka Budżetowa w Płocku, 09-402 Płock, ul. Norbertańska 2 - Dział Administracyjno-Techniczny i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny - Jednostka Budżetowa w Płocku, 09-402 Płock, ul. Norbertańska 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

OGŁOSZENIE BZP

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

WZÓR UMOWY

ZATWIERDZAM
Dyrektor
Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostka Budżetowa w Płocku
Krzysztof Kelman

 

 


^ do góry