Kup bilet on-line

Informacje « powrót

Zamówienia publiczne i ogłoszenia / Archiwum Przetargi powyżej 30 000 Euro

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE - Dozorowanie i ochrona terenu, obiektów, osób i mienia Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku w roku 2018

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE

 

o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy

art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(tekst jednolity -Dz.U. z 2017 r. poz. 1579).

 

 na realizację zadania pod nazwą:

 

Dozorowanie i ochrona terenu, obiektów, osób i mienia 

Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – Jednostka Budżetowa w Płocku w roku 2018”

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina - Miasto Płock

Miejski Ogród Zoologiczny - Jednostka Budżetowa w Płocku

ul. Norbertańska 2

09-402 Płock

tel. 24 366 05 23

fax. 24 366 05 13
 

ZATWIERDZAM
Dyrektor Miejskiego Ogrodu Zoologicznego
Jednostki Budżetowej w Płocku

Krzysztof Kelman

 

PŁOCK – GRUDZIEŃ – 2017

 

Ogłoszono:

- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego

- na stronach internetowych zamawiającego: www.zoo.plock.pl (zakładka: informacje, zamówienia publiczne) oraz zakładka BIP.
 

DZIAŁ I INSTRUKCJA DLA WYKONAWCY

ROZDZIAŁ I

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Gmina - Miasto Płock

Miejski Ogród Zoologiczny Jednostka Budżetowa w Płocku

ul. Norbertańska 2

09-402 Płock

 

REGON: 000168225

NIP: 774 21 37 442

 

Tel./fax: 24 366-05-23/ 24 366-05-13

e-mail: przetargi@zoo.plock.pl

godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.00-15.00.

 

ROZDZIAŁ II

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity -Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, na zasadach określonych w niniejszym Ogłoszeniu.

2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2 – 4 ustawy Pzp, art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy Pzp oraz art. 90 ust. 1a ustawy Pzp. w pozostałym zakresie zasady prowadzenia postępowania reguluje Ogłoszenie                         o zamówieniu.

 

ROZDZIAŁ III

INFORMACJE OGÓLNE

 

1. Zamawiający zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia pn. „Dozorowanie i ochrona terenu, obiektów, osób i mienia Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – Jednostka Budżetowa w Płocku w roku 2018”.

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.

3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

4. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych.

7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.

8. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców.

9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa wyżej została wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

11. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: “Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz.1503 ze zm.)”. Informacje, o których mowa, winny być oddzielnie i trwale spięte.

12. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.  

13.Zamawiający poprawi w ofercie Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Ogłoszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

14. Zamawiający w przypadku wątpliwości może wezwać Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą do złożenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny.

15. Zamawiający może w przypadku złożenia błędnych lub niekompletnych dokumentów wezwać o ich wyjaśnienie lub uzupełnienie Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

16. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt 14 i 15 nie złoży stosownych wyjaśnień lub dokumentów.

17. Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt. 14 i 15 .

18. O wyniku postępowania Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców drogą elektroniczną  oraz zamieści informację na własnej stronie internetowej: www.zoo.plock.pl

 

ROZDZIAŁ IV

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dozorowanie i ochrona terenu, obiektów, osób i mienia Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku w roku 2018”.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.

3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

            - 79 71 0000-4 usługi ochroniarskie

            - 79 71 4000-2 usługi w zakresie nadzoru

            - 79 71 5000-9 usługi patrolowe

4. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666) w zakresie czynności dozorowania i ochrony terenu, obiektów, osób  i mienia Miejskiego Ogrodu Zoologicznego - Jednostki Budżetowej w Płocku (zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia) były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego (nie dłużej niż 7 dni kalendarzowych) zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Warunek zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy wyłącznie realizacji danego zamówienia – a nie całego przedsiębiorstwa Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:

1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,

2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

3)  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

5.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia:

  1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
  2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. , poz. 922).
  3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
  4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. , poz. 922).
  5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej                        w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 4 czynności.

6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

 

ROZDZIAŁ V

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

1. Termin realizacji zamówienia (usługi): od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.

 

ROZDZIAŁ VI

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432).

  1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej

            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000 000,00 PLN.

  1. zdolności technicznej lub zawodowej

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca musi posiadać doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. musi wykazać iż, wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na dozorowaniu, ochronie terenu, obiektów, osób i mienia o wartości nie niższej niż 200 000,00 złotych brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych).

W zakresie usług nadal wykonywanych Wykonawca musi wykazać, iż na dzień składania ofert Wykonawca wykonał ww. usługę o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto.

2. Wykonawca winien samodzielnie spełniać warunki udziału w postępowaniu.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:

1) warunek określony w ust. 1 pkt 1  musi spełniać każdy z Wykonawców (Partnerów),

2) warunek określony w ust. 1 pkt 2 i 3 może spełniać jeden z Wykonawców (Partnerów). 

4. O udzielenie zamówienia mogą  ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy Pzp.

 

ROZDZIAŁ VII

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE

WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA

 

1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:

1) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1432).

2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

3) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – Załącznik Nr 2 do Ogłoszenia,

4) Dowody określające, że usługi zamieszczone w wykazie o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. Do oferty Wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 Pzp.- załącznik Nr 3 do Ogłoszenia.

3. Oferta wspólna

1) W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.

2) Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum  lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spełniać następujące wymagania:

a) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnik umocowany do składania oświadczeń wiedzy w imieniu każdego z wykonawców osobno.

4. Forma dokumentów

1) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i pkt 2, wymagane w celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2) Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, wymagany w celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w oryginale.

3) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 4, wymagany w celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w ust. 2 należy złożyć w oryginale.

5) Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

6) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

 

 

ROZDZIAŁ VIII

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z

WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW

 

1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2. Zapytania do Ogłoszenia mogą być złożone w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną na adres: przetargi@zoo.plock.pl

Zamawiający prosi o przekazywanie pytań drogą elektroniczną również w wersji edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.

Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Ogłoszenia wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 3 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający pozostawi wniosek bez rozpoznania.

5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.zoo.plock.pl, bez ujawniania źródła zapytania.

6. Dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i/ lub braku podstaw wykluczenia,  dla zmiany lub wycofania oferty oraz oświadczeń i dokumentów składanych w odpowiedzi na wezwanie,  zastrzeżona jest  forma pisemna.

7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Ogłoszenia. Dokonaną zmianę Ogłoszenia Zamawiający udostępnia na stronie internetowej www.zoo.plock.pl.

8. Nie przewiduje się zebrania Wykonawców.

9.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia:

Dariusz Kłobukowski, tel. 24/366-05-23 lub 723 003 923

- w zakresie spraw formalnych:

Anna Cholewińska, tel. 24/366-05-23 lub 24/366-05-24, fax: 24/366-05-13,

od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00

 

ROZDZIAŁ IX

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

ROZDZIAŁ X

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

1. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z treścią Formularza Oferty - Załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Treść oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia.

2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę , wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone.

3. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y podpisującą/e ofertę lub osobę upoważnioną.

5.Ofertę należy umieścić w dwóch kopertach.

Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na Zamawiającego, na adres podany na wstępie oraz powinna posiadać oznaczenia:

Oferta  na: „Dozorowanie i ochronę terenu, obiektów, osób i mienia  Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – Jednostki Budżetowej w Płocku w roku 2018.

Nie otwierać przed dniem 21.12.2017 roku do godz. 08:00.

           

Koperta wewnętrzna, oprócz opisu j.w., winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy, aby Zamawiający mógł ją odesłać w przypadku stwierdzenia, że została złożona po terminie.

 

6. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu. Powiadomienie o złożeniu zmian lub wycofaniu musi być przygotowane wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w dwóch kopertach (zewnętrzna i wewnętrzna) odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.

7. Forma dokumentów – zgodnie z Rozdziałem VII ust. 4.

 

ROZDZIAŁ XI

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

1.Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Miejski Ogród Zoologiczny Jednostka Budżetowa w Płocku, ul. Norbertańska 2, Sekretariat do dnia 21.12.2017 roku do godz. 08.00.

2.Otwarcie ofert nastąpi 21.12.2017 roku o godz. 08.30 w siedzibie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – Jednostki Budżetowej w Płocku, Sala Dydaktyczna.

3. Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert.

4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny i doświadczenia Wykonawców w ramach kryterium oceny ofert.

6. Koperty wewnętrzne ofert wycofanych nie będą otwierane.

 

ROZDZIAŁ XII

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

 

  1. Wykonawca przedstawi cenę oferowaną zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Ogłoszenia.
  2. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać upusty, jakie Wykonawca oferuje. 
  3. Cena powinna być wyrażona do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
  5. Cena ofertowa musi uwzględniać przepisy w zakresie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r, poz. 847) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2018 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1747).
  6. Wykonawca dokonuje wyceny przedmiotu zamówienia określonego w Opisie przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko.
  7. Cena określona przez Wykonawcę w ofercie zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie podlega zmianom, z wyjątkiem odpowiednich zapisów w umowie.
  8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.

 

ROZDZIAŁ XIII

OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW

 I SPOSOBU OCENY OFERT

 

  1. Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:

            a) Cena - 90 pkt,

            b) Doświadczenie - 10 pkt.

           

            Kryterium a) "Cena"

W zakresie kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów (PC), zgodnie z formułą:

 

        Cena najniższa

PC = --------------------------- x 90 = .......... pkt

                    Cena oferowana

            gdzie:

            PC - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena";

            Cena najniższa - najniższa cena brutto spośród wszystkich nieodrzuconych ofert;

Cena oferowana - cena brutto zawarta w badanej ofercie;

 

Maksymalna liczba punktów przyznana przez Zamawiającego w kryterium "Cena" wynosi 90 punktów.

 

Kryterium b) "Doświadczenie"

W przypadku kryterium "Doświadczenie" punkty (PD) będą przyznawane na podstawie dokumentów potwierdzającymi należyte wykonanie usług wykonanych w warunkach określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 Ogłoszenia.

Zamawiający przyzna 2,5 punkty za każdą kolejną usługę zrealizowaną bądź realizowaną, która spełnia w/w warunek. Za każdą kolejną usługę będzie uznawana usługa inna niż wykazana na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia (załącznik nr 2 do Ogłoszenia).

 

Sposób przydzielania punktów:

Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług polegających na dozorowaniu i ochronie terenów, osób i mienia

1 usługa (inna niż wykazana jako spełnienie warunku doświadczenia w zał. nr 2 do Ogłoszenia)

2 usługi (inna niż wykazana jako spełnienie warunku doświadczenia w zał. nr 2 do Ogłoszenia)

3 usługi (inna niż wykazana jako spełnienie warunku doświadczenia w zał. nr 2 do Ogłoszenia)

4 usługi  i więcej (inna niż wykazana jako spełnienie warunku doświadczenia w zał. nr 2 do Ogłoszenia)

Liczba punktów

2,5

5

7,5

10

 

Maksymalna liczba punktów przyznana przez Zamawiającego w kryterium "Doświadczenie" wynosi 10 punktów.

 

UWAGA!

            Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium "Doświadczenie" na podstawie załączonego do oferty odrębnego wykazu - załącznik nr 4 do Ogłoszenia.

           

            Do wykazu usług Wykonawca załącza dowody określające, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.

           

Dowody określające, że usługi zamieszczone w wykazie o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

            Usługi wykazane w wyżej wymienionym wykazie (załącznik nr 4 będą brane pod uwagę wyłącznie do oceny oferty w kryterium „doświadczenie”).

 

            Usługi wyszczególnione w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia 
    nie są wykazywane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Usługi wykazane w tym wykazie muszą stanowić doświadczenie własne Wykonawcy składającego ofertę, tj. muszą być wykonane lub wykonywane samodzielnie przez Wykonawcę (bez udziału innego podmiotu).

 

            Doświadczenie wykazane w wykazie na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia (sporządzonym zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Ogłoszenia) nie będzie brane pod uwagę przy przyznawaniu punktów w kryterium „Doświadczenie”.

Przy ocenie kryterium „Doświadczenie” będą brane pod uwagę tylko i wyłącznie wykazane usługi, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Ogłoszenia – inne niż wykazane w załączniku nr 2, jako potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.

 

            W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę ww. wykazu zgodnie z treścią załącznika nr 4 oferta wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert „Doświadczenie” otrzyma 0 pkt.

 

Zamawiający będzie przyznawał punkty wyłącznie za doświadczenie/ usługi zrealizowane bądź realizowane przez wykonawcę.

 

2. Wybór Wykonawcy

O wyborze oferty zdecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznie za kryteria określone w:

- pkt 1a            - Cena

- pkt 1b            - Doświadczenie

     

Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria. Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z działania matematycznego:

 

OP = PC + PD

gdzie:

OP – ocena punktowa oferty wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta oferta za poszczególne kryteria,

PC + PD - suma ilości punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria oceny ofert.

 

Możliwa do uzyskania ocena za wszystkie kryteria wynosi - 100 pkt.

 

ROZDZIAŁ XIV

ODRZUCENIE OFERTY

 

1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia, z zastrzeżeniem dotyczącym poprawiania omyłek,
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
  4. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.

 

ROZDZIAŁ XV

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli:

  1. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
  2. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
  3. jeżeli postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

 

ROZDZIAŁ XVI

INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO

WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA

PUBLICZNEGO

 

1. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy – Dział III

2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w niej przewidzianych.

3.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

 

ROZDZIAŁ XVII

PODWYKONAWCY

 

1.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców.

2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

3. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniechania Podwykonawcy, w takim samym stopniu, jak za działania lub zaniechania własne.

 

ROZDZIAŁ XVIII

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Ogłoszeniu znajdują zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, zaś ewentualne spory powstałe na tle jej stosowania poddaje się rozstrzygnięciu sądów powszechnych.

 

ROZDZIAŁ XIX

SPIS ZAŁĄCZNIKÓW

Załącznik nr 1             – Formularz Oferty

Załącznik nr 2             – Wykaz usług (spełnienie warunków udziału)

Załącznik nr 3             – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia

Załącznik nr 4             – Wykaz usług (kryterium "doświadczenie")

 

 

Płock, dnia 13.12.2017 r.

 

OGŁOSZENIE

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

WZÓR UMOWY

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY - ZAŁĄCZNIK nr 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

ZATWIERDZIŁ:
Dyrektor Miejskiego Ogrodu Zoologicznego-
Jednostki Budżetowej w Płocku

Krzysztof Kelman


^ do góry